Domigon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35. Sınıftan tescil başvurusu girilmiş ve ben itirazı ne şekilde yapacağımı bilmiyorum.
Hocam bunun için kendine vekil tayin et, forumda da başka platform ve yerlerde de rahatlıkla bulabilirsiniz.