yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtiraz yaparsın hocam, reddedilirse veya başka nace kodunu alırsan kullanırsın hocam.
35. Sınıftan tescil başvurusu girilmiş ve ben itirazı ne şekilde yapacağımı bilmiyorum.