yıllardır gitmeyen egzama sorunum var sadece kafamda var saçımda yüzümde çıkıyor bazen çok bunalınıyorum tırnaklarımla kazıyorum hangi doktora gitsem hipokort diye bi krem veriyor çok faydasını görmedim yaşayan atlatan varsa yardımcı olursa sevinirim
https://www.youtube.com/channel/UCtq...j_Cf6L_HcLq43A
Bu kanaldaki egzama videolarını izlemeni öneririm.
Bir videoda bir diyetten bahsediyordu hanımefendi.
Çok kötü durumda olduğu videoları gördüm ama sonunda iyileşmiş.
Faydasını göreceğinize eminim.
Eğer baş kısmında egzama varsa doktor genelde şampuan ve saç damlası veriyor. Elinizde basit ufak çaptaysa egzama kremleri var.
Kesinlikle bir cilt doktoruna görünmenizi öneririm.
Özellikle baş kısmında egzama saç dökülmesine neden oluyor