Hocam bir an başlığı ben mi açtım diye düşündüm. Saçımda ve yüzümde (bıyık ve sakal bölgesinde) var benim de bu sorun. Askerde başladı sebebini söylemiyorum artık. Ben betnovate diye bir solüsyon kullanıyorum. Temiz deriye bunu uyguladığımda (en yoğun olduğu dönemde 2 3 kere yapmam gerekebiliyor) tamamen ortadan kaldırıyor ama buna bağlı yaşıyorum diyebilirim ben. Bıraktığımda tekrar oluyor bir süre sonra.

Birde ben doktora gittiğimde stresten ve ekşi, acı yiyeceklerden olabileceğini söylemişti. Ekşiyi çok seviyorum stres hayatımın olmazsa olmazı o yüzden benim için çözüm sadece dediğim solüsyon. Araştır istersen sen de bunu bir.