yıllardır gitmeyen egzama sorunum var sadece kafamda var saçımda yüzümde çıkıyor bazen çok bunalınıyorum tırnaklarımla kazıyorum hangi doktora gitsem hipokort diye bi krem veriyor çok faydasını görmedim yaşayan atlatan varsa yardımcı olursa sevinirim