Onaylı ya da onaysız iptal mesajı göndermek yasak. Daha önce çok kere şikayetçi oldum ben de. Sonuç da aldım pek çoğunda. Sonunda beddua etmişsiniz ama sizin için önemli olmasa da benim gibiler için önemli. Ben 7 bin küsür lira ceza ödesinler diye şikayet etmedim. Sadece bir mesaj gönderiyorsunuz bari sonuna iptal bağlantısı koyun düşüncesi ile şikayet ettim. Halen de öyle sms gelirse ediyorum. Ayrıca email unsbscribe bağlantılarını bilerek pasif gönderiyor pek çok reklamcı. Bunlara da mail bomber yardımı ile manipülasyon yapıyorum. Bazı durumlarda çileden çıkarıyorlar insanları. Siz kendinizde hak görmüşsünüz mesajı göndermişsiniz. O da kendinde hak görmüş şikayet etmiş. Şikayet etti diye de konuyu o şekilde bitirmek. Bilemedim. Geçmiş olsun.