Daha önce yapanı görmen imkansız. Çünkü akla ve mantığa uymuyor. Bana ilk okuduğumda yolunacak kaz var mı. Gelin yolayım mesajı verdi.
Hocam özelden yazacağım size. Daha sonra düşüncenizi tekrar edit yaparak. Değişti mantıklı ya da hala aynı şeyi düşünüyorum yazarsanız çok sevinirim