Merhaba,
Getir uygulaması için 5sim.net'in Türk numarasıyla doğrulama hizmeti verdiğini öğrendim. Merak ettim, denemek istedim. Sitenin verdiği numarayı telefona kaydedip WhatsApp profiline baktım. Numarayı "5sim diye kaydettim".
Bu nasıl oluyor? insanlardan izin almadan telefon numaraları nasıl kullanılıyor? Kişi şikayet etse suç değil mi? Kul hakkı olmaz mı?