Hocam suistimal edilmemesi için ıslak imzalı sözleşme yapacağım. Benimde çok hoşuma gitti. Açıkcası böyle bir sistem ile sitesi olmayanlarada kazandırma fırsatı sunmuş oluruz. Herkes kazansın mantığı ile hareket ederim her zaman.