Eğer 10 seneden fazla kiracınız değilse çıkarmanız malesef sadece mahkeme kararıyla olabiliyor.

Mahkemeye başvurup kiraları ödemiyor diye tahliye davası açmanız gerekiyor. Mahkeme kararı sonrasında evi 1 ay içerisinde boşaltıyorlar polis eşliğinde.

En uygun nacizane tavsiyem şu yönde olacaktır.

Kiracınıza mahkemeye vereceğinzii ve böyle olursa hem borçun katlanacağını hemde 1-2 ay içinde evi tahliye etmesi gerekeceğini daha da borcun artacağını söyleyin icra işlemleri başlayacağını söyleyin. Aynı zamanda eğer evi boşaltırsa yarı kiradan vazgeçeceğinizi borcun yarısını ödeyip evi boşalttığı durumda helalleşeceğinizi söyleyin

Eğer anlaşma yoluna gitmiyorsa en kısa sürede avukatla beraber tahliye davasını açın süreç başlasın.