Ziya Paşa'nın güzel bir sözü geldi cevap olarak;

"Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir; tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir."

DTD (Dayak Tavsiyesi Değildir). Ama DTD değil diye Ziya amcamın sözünü de yabana atma hocam