Kiracı işleri gerçekten sıkıntılı.

Bizim de bir kiracımız var. Çevremizde ki evlere göre neredeyse %50 ucu kiraya veriyoruz. Adam kirasını düzgünce ödesin eve iyi baksın yeter. Yoksa gerçekten kiracı işi çok sıkıntı. Ev sahibi çok mağdur oluyor. Çok kur-naz kiracıllar yani insanlar var memlekette.

Senin kiranı ödemiyor, gözünün içine baka baka, güle güle senin evine girip oturuyor ve sen hiçbir şey yapamıyorsun.

Mahkeme kararını beklemeden başka hiçbir çaren yok.