4 Mezhepte de Dille niyet gerekmiyor Şafi ve Hanifi de Ramazanın başında niyet etmek "İYİ OLUR" deniyor.
Evet hocam evet niyet açısından zorunluluk yok benim de bildiğim kadarıyla. Zaten senin orucu düşünmen, tutmayı planlaman, gece kalkmış olman bile bir niyet olarak sayılıyor. Şafii mezhebinden dil ile getirmek zorunlu sanıyordum, değilmiş. Teşekkürler hayırlı ramazanlar.