Çok geçmiş olsun. Öğrencilik zamanımda kiracılardan gelen kiranın bir kısmını ben alıyordum. Ruh halinizi tahmin edebiliyorum. Bende de tam tersi, maaşım yattıysa yahut bir yerden para geldiyse kiramı zamanından 1-2 hafta önce yatırırım. Bazı insanların tek yatırımı oturduğunuz ev yahut dükkân oluyor ve oradan gelen kirayla çoluğunu çocuğunu doyurmaya çalışıyor ya da sizin örneğinizdeki gibi kredi ödüyor vesaire. Mülk sahibinin o parayı nasıl bir stresle beklediğini bilemeyiz.