arkadaşım 30 tavuktan aylık 2 k kaldırıyor. serayı bende tavsiye ederim. 18 m2 deneysel amaçlı kurduğum sera maliyetinin 2 katını kazandırıyor prensipte keza bir marul serası kış sezonunda(pazarlara ve illere göre farklılık gösterir) 100 m2 alanda 7 8 bin arası bırakıyor ki bu da sera maliyetinin 2 katı demek aşağı yukarı.
Çok harika para var hocam kafan yorulmuyor bir öğün mama veriyorsun yumurta maması mesela sağlıklı ben günlük 200 yumurta net satıyorum 1.25 kuruştan sonra aylık ovunmeyim net 20 bin gelirim var maasimdi seraydi yumurtaydi bir süre sonra tavuklar yaşlanınca biraz veriyorum kesimhaneye yeni yarka yada ataks tavuk alıyorum ikinci bir yer düşünüyorum en az 2500 tavukluk kesimlik onları satacam yumurtalar bana kalacak 45 günlük kâr i 3 e katlıyor. Sadece sabırla parasız kalmazsinki