YTD ama trusayı öneririm(https://www.trusa.com.tr/)
Adamlar Cüneyt özdemire filan da çıktı amerikadan ev alıyorsunuz onlar sizin adınıza kiralıyor ve her ayın 7 sinde hesabınızda. TR de bir ev 1m ve kira getirisi 3k filanken orda 70 bin dolarlık evden 600 dolar kira elde edersiniz... Çok mantıklı bir yatırım gibi duruyor. Bu arada evi amerikan konsolosluğundan üstünüze alıyormuşsunuz yani orda da sıkıntı yok Bence araştırın ama dediğim gibi yatırım tavsiyesi değil. Sadece ileride benim param olsa ben öyle yapardım...