mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemekleri kendim yapıp fotoğraflıyorum makaleleri kendim yazıyorum sizce sitede neler eksik veya neleri beğendiniz şimdiden görüşleriniz için teşekkürler.
www.efsanetarif.com
Logo bence ortaya gelmeli, KVKK ve Gizlilik Politikası da header'a taşınmalı.