Yemekleri kendim yapıp fotoğraflıyorum makaleleri kendim yazıyorum sizce sitede neler eksik veya neleri beğendiniz şimdiden görüşleriniz için teşekkürler.
www.efsanetarif.com
Logo bence ortaya gelmeli, KVKK ve Gizlilik Politikası da header'a taşınmalı.