Allah size benim gibi kiracı, beni de ev sahibi yapsın ne diyeyim.
Bu ay kira artışım vardı, artışla birlikte gönderdim ev sahibi aradı hemen fazla yatırmışsın diye. Kira artışı geldiğini unutmuş.
Hocam maalesef çok zor bir durum. Şöyleki geçtiğimiz yıl üst katım sahibinden sitesinde TEB bankası satıyordu.
Almaya niyetlendim ama, içeride işgalci olduğunu ve banka olarak mesuliyet kabul etmeyeceğini söyledi. Kiracıyı çıkartamıyormuş koskoca banka. Bu durumda işgalci deniyormuş.
Düşün ki, kendi evin ama içeride kiracı varken elektrik veya doğalgazını kestiremiyorsun bile.