Market çalışanıyım yarın sabah yine iş başı yapıyorum bizim için 30 nisanın 1 mayıstan, 1 mayısın 2 mayıstan farkı yok. Yine üst kademenın ego tatmını için ezmesi ile, yasaklara uymayan müşteriyi uyardığında ağzını köpürte köpürte ses çıkaramayacağımızı bildiği için atarlanan müşterilerle geçireceğiz.

En acısı tüm her şeyi sineye çekip boyun eğip sadece "ÇALIŞABİLİYORU" diyerek kendimizi teselli etmek