konu ile alakasız ama bende ev sahibinden mustaribim.
kendisi almancı ;
yeğni bakiyoru binaya ben yeğni ile muhatabım girerken zam orani bizim amca zam yapmaz yaparsada 50-100 yapar dedi bende söze itimat kontrata bir zam orani koymadim.
1000 TL girdiğim ev ilk senenin sonunda 1100 TL oldu gayet normal eyvallah 2 sene bu patlican domatesin yükseldiği zaman 1100 TL kirayi 1600 istedi
bana bahanesi domates 2 liraydi 8 lira oldu patates 3 liraydi 9 lira oldu
benim evimde 1100'dü 1600 oldu zor bela kavga dövüş 1450 indirdim.
geçen sene 1800 istedi zor bela yine kavga dövüş 1600 indirdim. bu senede 1900 yaptı.
ev nerde derseniz bağcılarda 30-35 senelik eski bir bina.
neden hala oturuyorsunuz diye sorarsaniz annemin iş yerine yakın yürüyerek gidip gelebiliyor yoksa bu paralara bağcilarda sitede çok rahat ev bulurum.
ALLAH gözünü doyursun demekten başka bişey gelmiyor elimden.
bu senede kavga edicektim ama artik usandim. pandemi bitsin ev alıp çıkıcam.