vay bea ben 1 gün geciktireyim 10 defa arar ev sahibim neden yatmadı diye 6 senedir de aynı evdeyim. Pandemi vs de hiç umrunda değil adamın demekki ben anormal bir kiracıyım.
Fsolitary hocam sizde bendensiniz.
Konu sahibi arkadaş allah yardımcın olsun.