Valla 10 yıldir ayni evde kiraciyim 1 gün kira gecikmedi , bu pandemi de ev sahibi bu ay kira ödemeyin yari ödeyin vs hiç demedi , benimde zoruma bu gidiyor , kime sorsam kiracim sikinti , abi biz değiliz biri gören yok