Merhabalar, uzun zamandır kullanmış olduğum iphone x telefonumu satma kararı aldım nedeni ise 12 modeline geçmek. Cihazımda hiç bir sıkıntı yoktur bütün fonksiyonları çalışmaktadır. Pil yüzdesi 78 dir fakat bir günü rahat çıkarıyor dileyen satın aldıktan sonra pil değişimini yapabilir. Arka camında ufak nokta kadar bir iz vardır kırık yani. Çok dikkatli bakılmadığı sürece gözükmüyor. Kutusu vs. yoktur sadece sarj cihazı ile verilecektir.

Fiyat: 4900 TL

Ürün resimleri: