İnsanların emeği ile dalga geçmeniz hoşuma gitmedi, 300-400TL lik işi varmış. Öyleyse kendiniz yapın profilinizde yazılımcı diye yazıyor ya

Veritabanına bir kaç veri kaydedip yazdırmakmış vay be!
Ben tasarım kısmı ayrı php kısmı ayrı diye bir konu açmadım. Hepsini yapabilecek bir arkadaş arıyorum dedim. Ayrıca orda var sa bildiğiniz hazır sistem onu da soyleyebilirsiniz dedim. Hazır sistemi alıp kendim editleyebilirim. Ben html kısmına 300 400 TL php kısmında 200 300 TL diye ayrı ayrı bir teklifte bulunmadım. Siz bütçe ne kadar dediniz. Deneme aşaması olduğu için 1000 TL dedim. Siz bana tasarım bulursak yapabilirim dediniz. Tasarımı bulursak ztn php entegre kısmında fazla iş yok. 200 300 TL ye entegre yapılır dedim. Sizin yaptıginiz hiç hoş bir şey değil.