inquiries adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığınız terbiyesizlik. Pm den konuşup buraya yazmak nedir acaba ? Fiyati kabul etmeyebilirsiniz ama gelip burda bunu yapamazsınız. Benim size anlattığım sistemde oncelik tasarım html css. Php kısmında üyelik, sipariş verme ve bunları listeleme dışında bir iş yok. Veri tabanında 3 4 tane tablo dışında bir iş yok. Forumda bu işi soyledigim fiyata yapacak çok arkadaş var. Zahmetli bir şey değil. Bir iş için konuşunca ya anlasirsin yada sana uymaz anlasmazsin. Herkese istediğin fiyatta iş yapamazsın. Gelip burada bunu yazmanı gerektirecek bir şey yok.
İnsanların emeği ile dalga geçmeniz hoşuma gitmedi, 300-400TL lik işi varmış. Öyleyse kendiniz yapın profilinizde yazılımcı diye yazıyor ya Veritabanına bir kaç veri kaydedip yazdırmakmış vay be!