induiduel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafaya takmaya gerek var mı? Yalnızca 2 kitap okusa bu sorunun cevabını kendisi de verebilir, hatta çoğu sorunun cevabı bile o kitaplardan çıkar. Bu kafa yapısına dahi erişemeyenlerin sizi bizi ilgilendirmemesi gerekiyor.
Kendileri oksijen kaybı bizlerede vakit kaybı, ne kadar eleştirsek de değişen bir şey olmayacak. Bilinçsiz bir toplum yetiştiriyor dünya.
cevabı herkes biliyor, önemli olan bu tarz saçma soruları sorması.. o gözlügü takıp saçı kıvırcak şekilli birşey yapip ekrana çikmasi tamamen fenomen olma hayali ile yanıp tutuşan beyin tedavisine meyilli tipik bir Z kuşağı canlısı..