bildiğiniz gibi analytics yenilendi fakat ben eski sürümü kullanmak istiyorum. Her şey yolunda ilerliyor fakat izleme kodunu almaya çalıştığımda hata alıyorum. Bu sorunu yaşayan var mı başka?

edit: sorunu opera tarayıcı üzerinden erişim sağlayarak çözdüm