konuya yazdım
Asosyal misin hocam?
Hiç çevren, arkadaşın yokmu? yoksa tüm herkese karşı böyle mi bu?
Eğer asosyalsen çevren fazla arkadaşın yoksa bu durum olabilir, mümkün yani. Size önerim, birlikte oyun içinde chat yapabileceğiniz (sesli konuşma) oyunlar oynayın. Discord sunucularında arkadaşlık kurun ve 1 hafta 1 ay hastalıgınızın durumuna göre, sürekli bunu takmadan üstüne gidin.
Unutmayın, herhangi bi korku veya hastalık üstüne gidilmediği sürece asla bitmez, aksine iyice ilerler. Üstüne gitmen lazım. Bu arada giderken de sürekli bunu düşünmemen aklına sokmaman lazım ki kendiliğinjden düzelsin herşey. Sen panik atak yaşıyor olabilirsin kısa süreli. Ama bu durum bahsettiğimden de öteyse yani hiç geçmiyor, kısa süreli değilse konuşamayacak durumda isen mutlaka ilgili yerlere görünüp ilaç tedavisine başlaman gerekir.