Allah adı veriyorum bana ulaşsın. Şikayet ettim adamları hala sms gelip duruyor. Red linki de koymamışlar kafayı yedim her yerden yazdım adamlara cevap yok. Dün discordlarından yazdım ban attılar. Sahibini tanıyan falan varsa lütfen iletsin. Her gün küfür etmekten yoruldum adamlar sms atmaktan yorulmadı.


Sürekli siliyorum hala atmaya devam ediyor adamlar