Teşekkür ederim, daha detaylı anlatırsanız denerim hocam
Apple'ın web sitesine girdiğinizde İMac'leri tanıttığı bölümde width=100% ayarlanmış şekilde bir monitör görürsünüz. Ben de diyorum ki böyle bir monitörün vektörel çizimini alın, ekran kısmı trasnparent olsun, bu ekran kısmına iletişim formu koyun
https://www.apple.com/tr/imac-27/