Merhabalar, kendi sitem için kurumsal bir tema tasarlamaya başladım. Ana sayfa'nın bir kısmı bitti. Sizce nasıl olmuş ? Alt taraflara neler önerebilirsiniz ? Önerilere ve eleştirilere açığım Fikir sunarsanız çok mutlu olurum

WEB: https://shentaweb.com/