pek beğenmedim ben acıkcası hayırlı olsun
hocam ben de pek beğenmedim umarım güzel işler yaparsın
Değerli yorumlarınız için teşekkürler, kullanıcı ismimi direkt olarak domaine geçirmek istedim o amaçla kullanacağım zaten, satmak, portföye eklemek gibi bi niyetim yok