Ünlülerle 30 üzerinde canlı yayın yapmıştık. Belki de o sebeple hesapta denemek adına açtılar. İlk ABDde kullanıma sunulmuştu çünkü. Veya yavaş yavaş geliyordur hesaplara hocam. Henüz vergi numarası girmediğimizden kullanamadık. Bakalım artık...
o zaman bize de gelir hocam bekleyelim görelim teşekkür ederim.