hakanergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vallahi ilk defa duydum bende
Ünlülerle 30 üzerinde canlı yayın yapmıştık. Belki de o sebeple hesapta denemek adına açtılar. İlk ABD’de kullanıma sunulmuştu çünkü. Veya yavaş yavaş geliyordur hesaplara hocam. Henüz vergi numarası girmediğimizden kullanamadık. Bakalım artık...