Harici ekran kartının driver'ını yükledinizmi? Ekran yansıtma ayarını bilgisayarınızdan yanlış yapıyorda olabilirsiniz. Tüm bunları zaten sorunsuz yaptıysanız bağlantıları hafif oynatmayı deneyin çünkü bu tür harici ekran kartları malesef kaliteli olmuyorlar, bende de aynısından var en ufak dokunmamda görüntü vs. bozulabiliyor.