Merhabalar HDMI girişli bir monitör mevcut elimde, laptop ise VGA girişli, aşağıda ki dönüştürücüyü aldım fakat her şeyi bağlamama rağmen NO SIGNAL yazıyor monitör üzerinden. Doğru dönüştürücüyü mü aldım bilmiyorum veya sorun hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?

Aldığım dönüştürücü: