Merhaba arkadaşlar,
Bugün yeni bir bilgisayar aldım ve lisanslı ofis programı, photoshop ve bazı arkadaşların hazır grafik düzenlemeleri için sattığı uygun fiyatlı hazır grafik tasarım paketlerine ihtiyacım var. Pm attım, özelden yazdım falan istemiyorum.
Fiyatını ve hizmeti açıkça yoruma bırakırsanız uygun olana geri dönüş yapıp satın almak istiyorum.
Herkese hayırlı geceler