Bu site işlerinde bilgili bir kişiye benziyorsunuz sanırsam hocam.🙃
konu haricinde bir sorum olcak, sitem bir kaç senelik, henüz addsens başvurusu yapamadım.
Başvuru yapsam ve onaylanmassa, ilerleyen zamanlarda tekrar başvurma imkanımız oluyor mu? yoksa bir kere red yiyince, bir daha addsens başvurusu olmuyor mu?
teşekkürler
adsense genelde botlar tarafından onaylanıyor. bazen 1 bazende 5 kere tekrar deneyerek onaylanıyor. yani yapman gereken aslında basit onay gelmesse tekrar inceleme talebi gönder fakat site linki iletirsen bir kaç tüyo verebilirim onay için.