bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz hangi cevabı duymak istediyseniz ben o cevabı o uslupla verdim yaşın kaç bilmem ama bu mesleğe 10 yıl verdim böle gelipte 2 dkda yorum yaptırmam. yaptım işler kazanclarım ortadada sağa sola laf yetiştircek vaktim yok kendiniz kandırmaya devam edin 4 aylık üye kardeşim
Bu site işlerinde bilgili bir kişiye benziyorsunuz sanırsam hocam.🙃
konu haricinde bir sorum olcak, sitem bir kaç senelik, henüz addsens başvurusu yapamadım.
Başvuru yapsam ve onaylanmassa, ilerleyen zamanlarda tekrar başvurma imkanımız oluyor mu? yoksa bir kere red yiyince, bir daha addsens başvurusu olmuyor mu?
teşekkürler