haiku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam adamlar 10 kişiye satış yaptık şimdi indirim yapmayalım onlara ayıp olur mu desinler yani indirim kadar normal bir şey yok. İadenin şartları var. Siz o şartlar gereği değil de sırf bu indirimden dolayı iade etmek isterseniz sizin davranışınız etik olmaz.
Dost normalde takmam bunu asla.Tabiki indirim olur.Kampanyalar düzelir.
Ben bunu firmaya normal bir dille ilettiğimde bana üstten üstten konuşmaları canımı sıktı. Yoksa bu zamana kadar hiç bir ürün iade etmedim 1 liranın 10 liranın veya 100 liranın lafınıda yapmadım.Fazla ödediğimde oldu çoğu zaman.

Benım derdim dur ucuzken alayım değil.Benim derdim firmaya iade edip paramı almak.Üründen vaz geçtim firmaya tutumundan dolayı iade etmek istiyorum.