Hocam ürünün çalışıp çalışmadığını inceleyip bıraksaydınız iade edebilirdiniz ama freedos gelmesinden dolayı (ki ürün bilgilerinde illa ki yazmışlardır) windows yükleyip iade edemezsiniz diye biliyorum.

Yine de 6502 nolu Tüketici Haklarının Korunması Hakkındaki Kanun maddelerini inceleyin derim.

Geçmiş olsun