Hocam adamlar 10 kişiye satış yaptık şimdi indirim yapmayalım onlara ayıp olur mu desinler yani indirim kadar normal bir şey yok. İadenin şartları var. Siz o şartlar gereği değil de sırf bu indirimden dolayı iade etmek isterseniz sizin davranışınız etik olmaz.