Dostlar merhabalar.
Normalde bu tarz biri değilim.Hiçte uzatmam ama firma baya canımı sıktı.

Şimdi ben bir cihaz aldım 4800 liraya.Acer marka laptop. Ürün bana geldiği gün 4269 liraya düştü.

Bu ürüne ben windows 10 kurdum freedos geldiği için.

Firmaya ulaştım.Yaptığınız etik değil dedim. Dolar hareketine göre ürün fiyatını düşürüp çıkartıyorsunuz dedim. ( Ben almadan 1 gün öncede 4600 liraydı )

Neyse firma bana üstten üstten konuşarak fiyat bu işinize geliyorsa dedi.

BU ürünü iade edebilirmiyim ?

Ürün: https://prnt.sc/129r15t