Arkadaşlar bir site var, çok istediğim bi ürün çok uygun ve kapıda ödeme var, ama baya bi uygun ürün. Bu yüzden şüpheleniyorum, kapıda ödeme var ama şeffaf kargo ile gelmiyormui. Kapıda ben kargo görevlisine parayı ödeyip sonra açacağım paketi ne farkı kalıyor, sahte ürün koyabilirler mi? Kargo görevlisi paketi açtırır mı? Eğer sahte ise geri verir mi parayı?