Maili silmişim o yüzden bulamadım ama öyle hatırlıyorum, hatta mail bana geldiğinde yaklaşık 1 ay vardı, 5 mayısta düzeleceği yazıldığı için ona göre bakmıştım hatırlıyorum. Ek olarak 5 mayıs için beni admob web seminerine davet etmişler konulardan biride Ortak hesap ve politika sorunlarını çözme.
3-5-10 fark etmez artık bir şekilde sona yaklaşıyoruz zaten ciddi anlamda çok sıkmıştı artık düzelmesi gerekiyordu. Aylardır admob dan gelir elde edemiyorum kısıtlamalar hiç kalkmıyor.
aynen hocam 1-2 aya düzelcek inşallah
aşağıdaki kaynaklarda yazıyor
https://support.google.com/admob/answer/10417515?hl=tr https://www.blog.google/products/adm...y-app-reviews/