evet hocam ama 5 mayıs demediler hiç
Maili silmişim o yüzden bulamadım ama öyle hatırlıyorum, hatta mail bana geldiğinde yaklaşık 1 ay vardı, 5 mayısta düzeleceği yazıldığı için ona göre bakmıştım hatırlıyorum. Ek olarak 5 mayıs için beni admob web seminerine davet etmişler konulardan biride Ortak hesap ve politika sorunlarını çözme.
3-5-10 fark etmez artık bir şekilde sona yaklaşıyoruz zaten ciddi anlamda çok sıkmıştı artık düzelmesi gerekiyordu. Aylardır admob dan gelir elde edemiyorum kısıtlamalar hiç kalkmıyor.