chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar kovid aşısında kıtlık haberleri var ileriki tarihlerde aşı sıkıntısı olacak diyor sayın canım cicim fahrettin koca ama bir yandan da kardeş bitanecik devletlere dağıtıyoruz varlık içinde yoklukmu çekiyoruz yoksa sağlık bakanımı bizimle dalga geçiyor yoksa aşı hiç göndermedik de diğer devletlere biz aşı gönderiyoruz yardım ediyoruz havasındamıyız? bu konu sağlık kategorisindedir saptırmanızı istemem
İkinci dozları ileri tarihe kaydırma haberlerinden anlamıştım zaten Aman neyse futbolcular olsun da başka bir şey istemem (!)