Bir M1 kullanıcısı olarak şunları aktarayım,
- Bootcamp desteklemiyor(uzun sürede desteklenmeyecek)
- M1 uyumlu uygulamalarda ciddi performans artışları var özellikle sanallaştırma çözümlerini kullanan arkadaşların hoşuna gider(docker, fusion)
- Adobe ve diğer uygulamalar geldi ancak performansları hala leş adobe konu ile ilgili çalışma yaptığını aktardı bakalım yakında düzelir.
- Masaüstü bilgisayarımdaki performansın aynısını veriyor(arada şaşırıyorum)
- Isınma sorunu hiç yaşamadım sanallaştırma kullandığım zamanda bile ısınmıyor makine.
- Şarjı hiç olmadığı kadar iyi gidiyor, özellikle intel bataryayı emiyormuş ben onu anladım(eski air kullanıcısıyım.)