Varro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60 yaş üstü için aşı vuruldu sanırım babanız aşı olduktan sonra mı yakalandı
Aşı randevusundan 2 gün önce pozitif oldu. O sebeple aşı olmadı. 10. Karantina günü hastaneye kaldırıldı. 5 gün servis, 4 gün yoğun bakım, 7 gün entübe de kaldı.

Keşke böyle olmasaydı..

Allah razı olsun hepinizden