Geçmiş olsun. Kargo firmaları d-landırıcıların en büyük iş ortağı diyebiliriz.

Benzer durumu ben de annemle yaşadım. Kapıda ödemeyle kargoyu aldım ve farkedince, 5 dakika bile olmadan çok yakınımda olan şubeye gittim. Olayı anlatmama rağmen en ufak yardımcı olmaya tenezzül bile etmediler.
Kargo gönderici adı ve Instagram sayfasıyla şikayetçi olmayı deneyebilirsiniz.
vallahi hocam araştırdım ve o kadar şikayete rastladım gönderen firma ismi de "mavili kozmetik tekstil hırdavat sanayi" şeklinde geçiyor. Bu şekilde bir ton şikayet açılmış ama Aras kargo halen bu adamların kargosunu taşımaya devam ediyor...